نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

کریم باقری محبوب عزیزی خادم| دو قرارداد حرفه‌ای مربی پرسپولیس در یک فصل!

  • کد خبر: ۷۷۸۱۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کریم باقری محبوب عزیزی خادم| دو قرارداد حرفه‌ای مربی پرسپولیس در یک فصل!
فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و بحث برانگیز به کریم باقری اجازه داده تومان هم با تیم ملی قرارداد حرفه‌ای امضا کند و هم با باشگاهش پرسپولیس.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که همواره عرف بوده مربیانی که با تیم ملی همکاری می‌کنند فقط دراختیار تیم ملی باشند، اما دراقدامی عجیب شاهد قرارداد تومان کریم باقری با باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال هستیم؛ اتفاقی که در روزهای اخیر رخ داد!

 فدراسیون فوتبال بدون اینکه توضیحی درباره نحوه همکاری با کریم باقری بدهد این موضوع را مسکوت نگه داشته است و به نظر می‌رسد دراین ماجرا زور کریم باقری به فدراسیون فوتبال چربیده و این مربی پرسپولیسی به بهانه اینکه دستمزد زیادی از فدراسیون فوتبال دریافت نمی‌کند قرارداد دیگری را هم به عنوان مربی با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده است.

با توجه به شرایط خاصی که برای کریم باقری لحاظ شده، فدراسیون فوتبال باید همین امتیاز را برای دیگر مربیان تیم ملی هم لحاظ کنند و مانع از حضور آن‌ها درتیم‌های باشگاهی نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->